Aan het laden...

 
https://adminals.nl/wp-content/uploads/2020/02/5650C04F-20D5-44C8-ACA5-29CFDD4BCD97.png
Accountant AA

Rene Veger

Ik sta klaar om je te helpen!

Ik heb ruim 20 jaar ervaring in de accountancy en controlling. Het voeren van administraties, het opstellen van jaarrekeningen in diverse branches en de daarbij behorende fiscale aangiften behoren tot de kernactiviteiten. Binnen Adminals vervul ik o.a. de vaktechnische rol zoals die is voorgeschreven door de beroepsorganisatie van accountants. Daarnaast ben ik binnen en buiten kantoortijd een actief netwerker.

“Door zijn enthousiasme en gedrevenheid is René snel in staat om het vertrouwen bij (potentiële) klanten te winnen, waarbij ook de kwaliteit van de geleverde diensten centraal staat.”

https://adminals.nl/wp-content/uploads/2020/02/5650C04F-20D5-44C8-ACA5-29CFDD4BCD97.png
bt_bb_section_top_section_coverage_image
https://adminals.nl/wp-content/uploads/2020/02/6D33E215-01C3-46F5-BCB1-64DC6074C59E.png
Administratief medewerkster

Renate Veger

Ik sta klaar om je te helpen!

Inmiddels heb ik bijna 30 jaar ervaring in diverse administratieve functies. Het geeft mij een goed gevoel om op mijn eigen manier de klant te kunnen helpen. Dit houdt in dat ik goed luister naar wat de klant wil en hoe de klant dat wil en het vervolgens ook zo uitvoer. Service en betrouwbaarheid staan natuurlijk hoog in het vaandel. De uiteenlopende werkzaamheden, die ik voor verschillende opdrachtgevers mag uitvoeren, maken mijn werk interessant.

https://adminals.nl/wp-content/uploads/2020/02/F7C7CAF2-1AF4-45A9-BBA0-A7A6C66285B7.png
Administratief medewerkster

Sofie Heisterkamp

Ik sta klaar om je te helpen!

Ik heb de opleidingen secretarieel en financieel gedaan. Op locatie werken vind ik erg leuk en divers, zo is iedere klant weer anders, dat maakt mijn werk interessant. Boekhouden is vaak net een puzzel. Als iets niet klopt ga ik ermee aan de slag totdat alles op zijn plek valt en de puzzel is opgelost.

https://adminals.nl/wp-content/uploads/2020/02/F7C7CAF2-1AF4-45A9-BBA0-A7A6C66285B7.png
https://adminals.nl/wp-content/uploads/2020/02/76C5435E-880B-4A13-BB3D-32D13F6E281E.png
Controller

Lindy ter Horst

Ik sta klaar om je te helpen!

Inmiddels ben ik zo’n 10 jaar werkzaam in de administratieve wereld. Hier heb ik veel ervaring opgedaan bij verschillende bedrijven. Ik kan inzicht en overzicht in je cijfers creëren, en zorgen dat alles administratief onder controle is. Hierdoor kun jij met een gerust hart doen, waar je goed in bent: Ondernemen!

https://adminals.nl/wp-content/uploads/2020/03/7F09E640-1808-4E2E-A42F-3B17C9284406.png
Relatiebeheerder

Esmaralda Buik

Ik sta klaar om je te helpen!

De afgelopen 20 jaar heb ik werkervaring opgedaan in uiteenlopende functies in verschillende bedrijfstakken. Hierbij zijn de laatste jaren de financieel administratieve -en de commerciële taken steeds meer op de voorgrond gekomen: hierin kan ik namelijk écht mijn ei in kwijt!

Het luisteren naar klanten, me inleven in hun problematiek, het meedenken en het leveren van kwalitatief goede oplossingen, naar tevredenheid van de klant, geven mij erg veel energie.

https://adminals.nl/wp-content/uploads/2020/03/7F09E640-1808-4E2E-A42F-3B17C9284406.png
https://adminals.nl/wp-content/uploads/2021/03/123.png
https://adminals.nl/wp-content/uploads/2021/03/123.png
Controller

Yvonne Olde Benneker

Ik sta klaar om je te helpen!

Goed luisteren en doorvragen om precies jouw wensen over te brengen in je administratie. Daar zit mijn kracht. Het is mijn specialiteit om jouw boekhouding overzichtelijker en makkelijker te maken.

Voor Adminals word ik gedetacheerd bij bedrijven die ondersteuning nodig hebben bij hun financiële administratie. De werkzaamheden zijn in afstemming met jouw wensen. Het kan gaan om de dagelijkse boekingen, bankboekingen, het verwerken van inkoop- en verkoopfacturen en de BTW aangiftes. In principe doe ik het voorwerk voor de accountant die de jaarrekening maakt. Het is erg belangrijk om de administratie goed ingericht te hebben zodat de cijfers duidelijk te interpreteren zijn. Daarop kun je je bedrijf sturen.

Mijn ervaring put ik uit mijn jarenlange staat van dienst op administratief gebied bij uiteenlopende bedrijven als productiebedrijven, accountantskantoren en handelsbedrijven. En of onze samenwerking voor een korte of langere periode is: mijn toevoegde waarde voor jouw bedrijf is dat ik nauwkeurig werk en zaken systematisch juist doorvoer zodat de administratie beter inzichtelijk is. Verder ben ik flexibel, collegiaal, communicatief sterk en goedlachs.

Wat Adminals voor jou kan betekenen

Voor iedere ondernemer in passend pakket
Adminals heeft speciaal voor het MKB drie pakketten samengesteld.
Team
Er staat altijd een team van specialisten voor u klaar om u te helpen met uw financiële administratie.
Jij bepaalt.
Adminals biedt u een pakket op maat, afgestemd op uw behoefte. U bepaalt zelf wat u wilt uitbesteden.
Op eigen locatie
Door de inzet van onze enthousiaste medewerkers kunnen wij jou ondersteunen bij je financiële administratie. Dit doen wij al dan niet op jouw eigen locatie
Service
U krijgt een vast aanspreekpunt die wekelijks contact met u onderhoudt