Onze visie: 

Uw administratie volledig uit handen nemen!

Voor iedere ondernemer

een passend pakket!

Een goede en overzichtelijke financiële administratie is van groot belang voor een succesvolle onderneming. Een goede administratie zorgt ervoor dat je weet wat je inkomsten en uitgaven zijn, zodat je op basis van overzichtelijke financiële gegevens de juiste beslissingen voor jouw onderneming kunt nemen. Voor jou als ondernemer is dit van belang, maar een gedegen administratie dient ook als bewijsstuk voor de belastingdienst en eventuele kredietverstrekkers. Wij zorgen voor continuïteit in je financiële dienstverlening, op ons kun je altijd rekenen!

Adminals heeft speciaal voor het MKB een quickscan ontwikkeld, zodat je geen omkijken hebt naar de financiële administratie en je je volledig kunt bezighouden met waar jij goed in bent: ondernemen. Ben je op zoek naar ondersteuning bij het verwerken van je administratie of wil je jouw administratie volledig uitbesteden, wij helpen je graag! Ook voor tussentijdse rapportages, fiscale aangiften en jaarrekeningen staan wij voor je klaar

“Boekhouding is de taal achter

de juiste keuzes

Ons team van

specialisten

Accountant AA

Rene Veger

Ik heb ruim 20 jaar ervaring in de accountancy en controlling. Het voeren van administraties, het opstellen van jaarrekeningen in diverse branches en de daarbij behorende fiscale aangiften behoren tot de kernactiviteiten. Binnen Adminals vervul ik o.a. de vaktechnische rol zoals die is voorgeschreven door de beroepsorganisatie van accountants. Daarnaast ben ik binnen en buiten kantoortijd een actief netwerker.

“Door zijn enthousiasme en gedrevenheid is René snel in staat om het vertrouwen bij (potentiële) klanten te winnen, waarbij ook de kwaliteit van de geleverde diensten centraal staat.”

Administratief medewerkster

Renate Veger

Inmiddels heb ik bijna 30 jaar ervaring in diverse administratieve functies. Het geeft mij een goed gevoel om op mijn eigen manier de klant te kunnen helpen. Dit houdt in dat ik goed luister naar wat de klant wil en hoe de klant dat wil en het vervolgens ook zo uitvoer. Service en betrouwbaarheid staan natuurlijk hoog in het vaandel. De uiteenlopende werkzaamheden, die ik voor verschillende opdrachtgevers mag uitvoeren, maken mijn werk interessant.

Administratief medewerkster

Sofie Heisterkamp

Ik heb de opleidingen secretarieel en financieel gedaan. Op locatie werken vind ik erg leuk en divers, zo is iedere klant weer anders, dat maakt mijn werk interessant. Boekhouden is vaak net een puzzel. Als iets niet klopt ga ik ermee aan de slag totdat alles op zijn plek valt en de puzzel is opgelost.

Controller

Lindy ter Horst

Inmiddels ben ik zo’n 10 jaar werkzaam in de administratieve wereld. Hier heb ik veel ervaring opgedaan bij verschillende bedrijven. Ik kan inzicht en overzicht in je cijfers creëren, en zorgen dat alles administratief onder controle is. Hierdoor kun jij met een gerust hart doen, waar je goed in bent: Ondernemen!

Controller

Yvonne Olde Benneker

Goed luisteren en doorvragen om precies jouw wensen over te brengen in je administratie. Daar zit mijn kracht. Het is mijn specialiteit om jouw boekhouding overzichtelijker en makkelijker te maken.

Mijn ervaring put ik uit mijn jarenlange staat van dienst op administratief gebied bij uiteenlopende bedrijven als productiebedrijven, accountantskantoren en handelsbedrijven. En of onze samenwerking voor een korte of langere periode is: mijn toevoegde waarde voor jouw bedrijf is dat ik nauwkeurig werk en zaken systematisch juist doorvoer zodat de administratie beter inzichtelijk is. Verder ben ik flexibel, collegiaal, communicatief sterk en goedlachs.

Administratief medewerkster

Chantal Bouwmeester-Welling

Inmiddels heb ik bijna 30 jaar ervaring in diverse administratieve functies. Het geeft mij een goed gevoel om op mijn eigen manier de klant te kunnen helpen. Dit houdt in dat ik goed luister naar wat de klant wil en hoe de klant dat wil en het vervolgens ook zo uitvoer. Service en betrouwbaarheid staan natuurlijk hoog in het vaandel. De uiteenlopende werkzaamheden, die ik voor verschillende opdrachtgevers mag uitvoeren, maken mijn werk interessant.

Ons team van

specialisten

Accountant AA

Accountant AA

Rene veger

Ik heb ruim 20 jaar ervaring in de accountancy en controlling. Het voeren van administraties, het opstellen van jaarrekeningen in diverse branches en de daarbij behorende fiscale aangiften behoren tot de kernactiviteiten. Binnen Adminals vervul ik o.a. de vaktechnische rol zoals die is voorgeschreven door de beroepsorganisatie van accountants. Daarnaast ben ik binnen en buiten kantoortijd een actief netwerker.

“Door zijn enthousiasme en gedrevenheid is René snel in staat om het vertrouwen bij (potentiële) klanten te winnen, waarbij ook de kwaliteit van de geleverde diensten centraal staat.”

Administratief medewerkster

Administratief medewerkster

Renate Veger

Inmiddels heb ik bijna 30 jaar ervaring in diverse administratieve functies. Het geeft mij een goed gevoel om op mijn eigen manier de klant te kunnen helpen. Dit houdt in dat ik goed luister naar wat de klant wil en hoe de klant dat wil en het vervolgens ook zo uitvoer. Service en betrouwbaarheid staan natuurlijk hoog in het vaandel. De uiteenlopende werkzaamheden, die ik voor verschillende opdrachtgevers mag uitvoeren, maken mijn werk interessant.

Controller

Controller

Lindy ter Horst

Inmiddels ben ik zo’n 10 jaar werkzaam in de administratieve wereld. Hier heb ik veel ervaring opgedaan bij verschillende bedrijven. Ik kan inzicht en overzicht in je cijfers creëren, en zorgen dat alles administratief onder controle is. Hierdoor kun jij met een gerust hart doen, waar je goed in bent: Ondernemen!

Controller

Controller

Yvonne Olde Benneker

Goed luisteren en doorvragen om precies jouw wensen over te brengen in je administratie. Daar zit mijn kracht. Het is mijn specialiteit om jouw boekhouding overzichtelijker en makkelijker te maken.

Voor Adminals word ik gedetacheerd bij bedrijven die ondersteuning nodig hebben bij hun financiële administratie. De werkzaamheden zijn in afstemming met jouw wensen. Het kan gaan om de dagelijkse boekingen, bankboekingen, het verwerken van inkoop- en verkoopfacturen en de BTW aangiftes. In principe doe ik het voorwerk voor de accountant die de jaarrekening maakt. Het is erg belangrijk om de administratie goed ingericht te hebben zodat de cijfers duidelijk te interpreteren zijn. Daarop kun je je bedrijf sturen.

Mijn ervaring put ik uit mijn jarenlange staat van dienst op administratief gebied bij uiteenlopende bedrijven als productiebedrijven, accountantskantoren en handelsbedrijven. En of onze samenwerking voor een korte of langere periode is: mijn toevoegde waarde voor jouw bedrijf is dat ik nauwkeurig werk en zaken systematisch juist doorvoer zodat de administratie beter inzichtelijk is. Verder ben ik flexibel, collegiaal, communicatief sterk en goedlachs.

Administratief medewerkster

Administratief medewerkster

Sofie Heisterkamp

Ik heb de opleidingen secretarieel en financieel gedaan. Op locatie werken vind ik erg leuk en divers, zo is iedere klant weer anders, dat maakt mijn werk interessant. Boekhouden is vaak net een puzzel. Als iets niet klopt ga ik ermee aan de slag totdat alles op zijn plek valt en de puzzel is opgelost.

Administratief medewerkster

Administratief medewerkster

Chantal Bouwmeester-Welling

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut.

Jij bepaalt

Adminals biedt u een pakket op maat, afgestemd op uw behoefte. U bepaalt zelfwat u wilt uitbesteden.

Op eigen locatie

Door de inzet van onze enthousiaste medewerkers kunnen wij je ondersteunen bij je financiële administratie. Dit doen wij al dan niet op jouw eigen locatie.

Service

U krijgt een vast aanspreekpunt die wekelijks contact met u onderhoudt.

Voor iedere ondernemer een passend pakket

Adminals heeft speciaal voor het MKB drie pakketen samengesteld.

Team

Er staat altijd een team van specialisten voor u klaar om u te helpen met uw financiële administratie.

Wat wij belangerijk vinden

Een persoonlijke en betrouwbare relatie opbouwen. Wij zijn onderdeel van uw team. We zijn collega’s!

Vertrouwd door

vele bedrijven

Enthousiast geworden?

Neem dan contact op!

Bezoek ons kantoor of stuur ons een e-mail wanneer u maar wilt. We staan open voor alle suggesties van onze klanten.

Kom Langs

Welbergweg 39
7556 PE Hengelo

Bel ons

074 2020 202