Onze visie: 

Uw administratie volledig uit handen nemen!

Voor iedere ondernemer

een passend pakket!

Een goede en overzichtelijke financiële administratie is van groot belang voor een succesvolle onderneming. Een goede administratie zorgt ervoor dat je weet wat je inkomsten en uitgaven zijn, zodat je op basis van overzichtelijke financiële gegevens de juiste beslissingen voor jouw onderneming kunt nemen. Voor jou als ondernemer is dit van belang, maar een gedegen administratie dient ook als bewijsstuk voor de belastingdienst en eventuele kredietverstrekkers. Wij zorgen voor continuïteit in je financiële dienstverlening, op ons kun je altijd rekenen!

Adminals heeft speciaal voor het MKB een quickscan ontwikkeld, zodat je geen omkijken hebt naar de financiële administratie en je je volledig kunt bezighouden met waar jij goed in bent: ondernemen. Ben je op zoek naar ondersteuning bij het verwerken van je administratie of wil je jouw administratie volledig uitbesteden, wij helpen je graag! Ook voor tussentijdse rapportages, fiscale aangiften en jaarrekeningen staan wij voor je klaar

“Boekhouding is de taal achter

de juiste keuzes

Ons team van

specialisten

Accountant AA

Rene Veger

Ik heb ruim 20 jaar ervaring in de accountancy en controlling. Het voeren van administraties, het opstellen van jaarrekeningen in diverse branches en de daarbij behorende fiscale aangiften behoren tot de kernactiviteiten. Binnen Adminals vervul ik o.a. de vaktechnische rol zoals die is voorgeschreven door de beroepsorganisatie van accountants. Daarnaast ben ik binnen en buiten kantoortijd een actief netwerker.

“Door zijn enthousiasme en gedrevenheid is René snel in staat om het vertrouwen bij (potentiële) klanten te winnen, waarbij ook de kwaliteit van de geleverde diensten centraal staat.”

Administratief medewerkster

Renate Veger

Inmiddels heb ik bijna 30 jaar ervaring in diverse administratieve functies. Het geeft mij een goed gevoel om op mijn eigen manier de klant te kunnen helpen. Dit houdt in dat ik goed luister naar wat de klant wil en hoe de klant dat wil en het vervolgens ook zo uitvoer. Service en betrouwbaarheid staan natuurlijk hoog in het vaandel. De uiteenlopende werkzaamheden, die ik voor verschillende opdrachtgevers mag uitvoeren, maken mijn werk interessant.

Administratief medewerkster

Sofie Heisterkamp

Ik heb de opleidingen secretarieel en financieel gedaan. Op locatie werken vind ik erg leuk en divers, zo is iedere klant weer anders, dat maakt mijn werk interessant. Boekhouden is vaak net een puzzel. Als iets niet klopt ga ik ermee aan de slag totdat alles op zijn plek valt en de puzzel is opgelost.

Administratief medewerkster

Chantal Bouwmeester

Ik heb ervaring opgedaan in administratieve functies bij diverse bedrijven. En ook in verschillende branches. Ik vind het belangrijk dat de boekhouding zorgvuldig wordt gedaan, en neem dan ook de tijd om vraagstuken op te lossen tot alles kloppend is. Momenteel volg ik de opleiding SPD in de richting accountancy. Daarmee hoop ik onze klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Controller

Ilyas Demir

Mijn kracht ligt in het goed luisteren en doorvragen, zodat ik jouw wensen kan omzetten in een eenvoudige en overzichtelijke administratie. Boekhoudingen organiseren en vereenvoudigen is mijn specialiteit, zodat je je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: de ontwikkeling van uw bedrijf.

Mijn jarenlange ervaring in administratieve functies bij een verscheidenheid aan bedrijven, van productiebedrijven tot accountantskantoren en handelsbedrijven, vormen mijn basis. Of onze samenwerking nu kort of lang is, mijn toegevoegde waarde voor uw bedrijf ligt in nauwkeurig werken en systematisch doorvoeren van zaken, waardoor de administratie duidelijker wordt. Enkele van mijn kenmerken zijn flexibiliteit, collegialiteit, sterke communicatieve vaardigheden en een positieve geest.

Ik heb ervaring opgedaan als financial controller en business controller bij meerdere bedrijven, waaronder twee van de grootste vier accountantskantoren. Ik heb verschillende belangrijke functies bekleed bij Philips, waaronder Financial Controller en Vestigingsmanager Europe voor de Entertainment Lighting-divisie. Later werkte ik voor Group Tax op het hoofdkantoor, waar ik strategische belastingoptimalisatiebeslissingen implementeerde.

Commercieel administratief medewerker 

Lars Veger

Op het Saxion studeer ik Commerciële Economie en vind het super om mensen met elkaar te verbinden, zowel bij FC Twente als bij mijn werk bij Adminals B.V. Indien ik de perfecte match kan maken, waarbij ondernemers geholpen worden met hun boekhouding in combinatie met iemand vinden die precies past binnen dit bedrijf kan mijn dag niet meer stuk.

Verder ben Ik goed in zaken voor elkaar krijgen en altijd op zoek naar de meest effectieve  manier om dit bereiken voor iedereen. Daarvoor gebruik ik mijn kennis en mijn netwerktalent om problemen om te toveren in kansen. Dit kan gaan over het makkelijker maken van de administratie of de juiste persoon vinden voor een team. Verder is het voor mij belangrijk om de juiste werksfeer te creeëren voor beide partijen.

Mijn insteek is om praktijkervaring op te doen en daarnaast mijn kennis te verbreden met een schakeltraject Accountancy & Controlling aan het Nyenrode. Met deze combinatie van praktijkervaring, academische verdieping en de ambitie om te blijven groeien, ben ik goed voorbereid om een waardevolle bijdrage te leveren aan elk team en elke organisatie die streeft naar succes en ontwikkeling.

Ons team van

specialisten

Accountant AA

Accountant AA

Rene veger

Ik heb ruim 20 jaar ervaring in de accountancy en controlling. Het voeren van administraties, het opstellen van jaarrekeningen in diverse branches en de daarbij behorende fiscale aangiften behoren tot de kernactiviteiten. Binnen Adminals vervul ik o.a. de vaktechnische rol zoals die is voorgeschreven door de beroepsorganisatie van accountants. Daarnaast ben ik binnen en buiten kantoortijd een actief netwerker.

“Door zijn enthousiasme en gedrevenheid is René snel in staat om het vertrouwen bij (potentiële) klanten te winnen, waarbij ook de kwaliteit van de geleverde diensten centraal staat.”

Administratief medewerkster

Administratief medewerkster

Renate Veger

Inmiddels heb ik bijna 30 jaar ervaring in diverse administratieve functies. Het geeft mij een goed gevoel om op mijn eigen manier de klant te kunnen helpen. Dit houdt in dat ik goed luister naar wat de klant wil en hoe de klant dat wil en het vervolgens ook zo uitvoer. Service en betrouwbaarheid staan natuurlijk hoog in het vaandel. De uiteenlopende werkzaamheden, die ik voor verschillende opdrachtgevers mag uitvoeren, maken mijn werk interessant.

Controller

Controller

Ilyas Demir

Mijn kracht ligt in het goed luisteren en doorvragen, zodat ik jouw wensen kan omzetten in een eenvoudige en overzichtelijke administratie. Boekhoudingen organiseren en vereenvoudigen is mijn specialiteit, zodat je je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: de ontwikkeling van uw bedrijf.

Mijn jarenlange ervaring in administratieve functies bij een verscheidenheid aan bedrijven, van productiebedrijven tot accountantskantoren en handelsbedrijven, vormen mijn basis. Of onze samenwerking nu kort of lang is, mijn toegevoegde waarde voor uw bedrijf ligt in nauwkeurig werken en systematisch doorvoeren van zaken, waardoor de administratie duidelijker wordt. Enkele van mijn kenmerken zijn flexibiliteit, collegialiteit, sterke communicatieve vaardigheden en een positieve geest.

Ik heb ervaring opgedaan als financial controller en business controller bij meerdere bedrijven, waaronder twee van de grootste vier accountantskantoren. Ik heb verschillende belangrijke functies bekleed bij Philips, waaronder Financial Controller en Vestigingsmanager Europe voor de Entertainment Lighting-divisie. Later werkte ik voor Group Tax op het hoofdkantoor, waar ik strategische belastingoptimalisatiebeslissingen implementeerde.

Administratief medewerkster

Administratief medewerkster

Sofie Heisterkamp

Ik heb de opleidingen secretarieel en financieel gedaan. Op locatie werken vind ik erg leuk en divers, zo is iedere klant weer anders, dat maakt mijn werk interessant. Boekhouden is vaak net een puzzel. Als iets niet klopt ga ik ermee aan de slag totdat alles op zijn plek valt en de puzzel is opgelost.

Administratief medewerkster

Administratief medewerkster

Chantal Bouwmeester-Welling

Ik heb ervaring opgedaan in administratieve functies bij diverse bedrijven. En ook in verschillende branches. Ik vind het belangrijk dat de boekhouding zorgvuldig wordt gedaan, en neem dan ook de tijd om vraagstuken op te lossen tot alles kloppend is. Momenteel volg ik de opleiding SPD in de richting accountancy. Daarmee hoop ik onze klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Commercieel administratief medewerker

Commercieel administratief medewerker

Lars Veger

Op het Saxion studeer ik Commerciële Economie en vind het super om mensen met elkaar te verbinden, zowel bij FC Twente als bij mijn werk bij Adminals B.V. Indien ik de perfecte match kan maken, waarbij ondernemers geholpen worden met hun boekhouding in combinatie met iemand vinden die precies past binnen dit bedrijf kan mijn dag niet meer stuk.

Verder ben Ik goed in zaken voor elkaar krijgen en altijd op zoek naar de meest effectieve manier om dit bereiken voor iedereen. Daarvoor gebruik ik mijn kennis en mijn netwerktalent om problemen om te toveren in kansen. Dit kan gaan over het makkelijker maken van de administratie of de juiste persoon vinden voor een team. Verder is het voor mij belangrijk om de juiste werksfeer te creeëren voor beide partijen.

Mijn insteek is om praktijkervaring op te doen en daarnaast mijn kennis te verbreden met een schakeltraject Accountancy & Controlling aan het Nyenrode. Met deze combinatie van praktijkervaring, academische verdieping en de ambitie om te blijven groeien, ben ik goed voorbereid om een waardevolle bijdrage te leveren aan elk team en elke organisatie die streeft naar succes en ontwikkeling.

Jij bepaalt

Adminals biedt u een pakket op maat, afgestemd op uw behoefte. U bepaalt zelfwat u wilt uitbesteden.

Op eigen locatie

Door de inzet van onze enthousiaste medewerkers kunnen wij je ondersteunen bij je financiële administratie. Dit doen wij al dan niet op jouw eigen locatie.

Service

U krijgt een vast aanspreekpunt die wekelijks contact met u onderhoudt.

Voor iedere ondernemer een passend pakket

Adminals heeft speciaal voor het MKB drie pakketen samengesteld.

Team

Er staat altijd een team van specialisten voor u klaar om u te helpen met uw financiële administratie.

Wat wij belangerijk vinden

Een persoonlijke en betrouwbare relatie opbouwen. Wij zijn onderdeel van uw team. We zijn collega’s!

Vertrouwd door

vele bedrijven

Enthousiast geworden?

Neem dan contact op!

Bezoek ons kantoor of stuur ons een e-mail wanneer je maar wilt. We staan open voor alle suggesties van onze klanten.

Kom Langs

Welbergweg 39
7556 PE Hengelo

Bel ons

074 2020 202